2009年11月30日星期一

终于有你的回应了.. =)

今天在部落格上看到你的留言,
心里突然有些感触。 =)
看到你真开心,
我真能这么说。 =)


听到你的好消息,
真的替你感到开心。
所以要继续加油哦!
不能败下阵来噢~ =p


就如我们之前答应的,
我们都要好好努力念书,
回来以后如果有機會,
我們再在一起。 =)
加油!
我也沒有再那麽執著和固執了,
我想因爲是你的影響,
我也放下了。
所以要加油哦! =)


加油吧!我的朋友! =)

I am happy as I finally had your news from yourself.
Erm..
Nothing much that I want to say.
Just wanna tell you that
Work hard and be happy always.
And I am fine here,
and doing great too.
As what we dealed to each other earlier,
we both work hard together.
Dont worry about other things.
So,
Work hard then my friend! =)
p/s:The english parts of all the older passages are for you.
JiaHui~


没有评论: